Általános kérdések
Lehet Önöknél ingyenesen parkolni?
Igen. Van saját belső parkolónk, ahol ingyenesen tudnak vásárlóink parkolni.
Fizetéssel kapcsolatos információk
Lehet bankkártyával fizetni Önöknél?
Hová tudom utalni a megrendelt termék árát?
Minden (e-mail, telefon) megrendelésről munkatársaink visszaigazoló levelet küldenek ügyfeleink részére.
A visszaigazoló levélben megtalálható a bankszámlaszámunk, ahová tudnak utalni.
Milyen fizetési feltételekkel lehet Önöknél vásárolni?
Az alábbi fizetési módokat tudjuk ajánlani ügyfeleink részére:
- előre utalás
- készpénzes fizetés
- utánvét
- halasztott fizetés (csak szerződött partnerek esetén)
Van Önöknél lehetőség áruhitelre?
Nem, cégünk nem tud áruhiteles vásárlást biztosítani Ügyfelei részére.
Szállítással kapcsolatos információk
Lehet-e utánvéttel a megrendelt terméket átvenni?
Mennyibe kerül a szállítási költség?
A termékeket 2 kg- ig bruttó 1080 Ft-ért tudjuk továbbítani partnereink részére. 2 kg felett (több termék esetén) bruttó 1900Ft-ért.
Több termék esetében lehet 1db szállítási költséget számolni?
Igen, tudunk 1 csomagba több terméket küldeni.
Mennyibe kerül, ha utánvéttel kérem a csomagot?
A megszabott alap szállítási költségen felül további 394 Ft.+áfa az utánvét költsége, minden csomag esetében.
Rendeléssel, átvétellel kapcsolatos információk
Telefonon lehet rendelést leadni Önöknek?
Amennyiben lehetséges, kérjük, a weboldalon keresztül adja le a rendelését.
Rendelésfelvétel után e-mail-ben visszaigazolást küldünk.
Kapok visszaigazoló levelet a rendelésemről?
Igen, munkatársaink minden esetben küldenek visszaigazolást a rendelés feldolgozása után.
Meddig kell várnom a rendelésem visszaigazolásáig?
Munkatársaink 4 munkaórán belül minden megrendelést visszaigazolnak.
Átvehető-e a kívánt termék azonnal?
Amennyiben az oldalunkon "raktáron" jelzést lát a termék mellett, úgy telefonos egyeztetés után akár azonnal átvehető a termék.
Garanciális, hibás termékekkel kapcsolatos kérdések
Hibás a megérkezett termék. Mi a teendőm?
Minden esetben a hibás termékkel kapcsolatban meg kell tenni a bejelentést, valamint üzletünkbe visszajuttatni a terméket,
hogy kollégáink bevizsgálhassák.
A bejelentést megteheti a 06-1/413-0699-as és a 06-20/663-7622-es telefonszámokon,
levélben az info@uniomax.hu címen, vagy személyesen üzletünkben.
Van-e garancia az Önök által forgalmazott termékekre?
Ha gyártási hibás a termék, úgy természetesen bevizsgálás után cseréljük.
Sérülten érkezett a megrendelt termék. Mi a teendőm?
Minden esetben a sérült termékkel kapcsolatban meg kell tenni a bejelentést felénk, hogy felvehessük a kapcsolatot a szállítócéggel.
A bejelentést megteheti a 06-1/413-0699-as telefonszámon, levélben az info@uniomax.hu címen, vagy személyesen üzletünkben.
Mire vonatkozik a garancia?
Általában gyártási hibára, de adott esetben egyedi elbírálást igényel.
Nyitva tartás, elérhetőséggel kapcsolatos kérdések
Személyes átvételre van lehetőség?
Igen, üzletünkben átvehetőek a megrendelt termékek, illetve számos kiállított termékünkből is választhat.
Nyitva vannak-e hétvégén?
Nem, kizárólag hétfőtől-péntekig 08:00-tól 17:00 óráig vagyunk nyitva. Ezen időn belül munkatársaink készséggel állnak ügyfeleink rendelkezésére.
Meddig vannak nyitva?
Üzletünk hétfőtől - péntekig 08:00 órától 17:00 óráig tart nyitva.
Szombaton és vasárnap zárva tartunk.
Milyen telefonszámon lehet Önöket elérni?
Az alábbi telefonszámokon minden munkanap 08:00-tól 17:00-ig elérheti munkatársainkat:
Vonalas: 06-1/413-0699
Mobil: 06-20/663-7622
Mi az e-mail címük?
Általános kérdésekkel kapcsolatosan az info@uniomax.hu címen tudnak nekünk írni.
Rendelést a rendeles@uniomax.hu címere tudnak küldeni.
Van Önöknél ebédszünet?
Nincs, ügyfeleinket a nyitvatartási idő alatt (hétfőtől péntekig 8:00 és 17:00 óra között) folyamatosan kiszolgáljuk.
Kellékanyagokkal kapcsolatos kérdések
Üres kellékanyagot (toner, patron, szalag) tudunk-e Önöknél leadni?
Igen, átvesszük kiürült, elhasznált kellékanyagait és átadjuk az erre kijelölt szerződéses partnerünknek megsemmisítésre.
Foglalkoznak-e üres kellékanyagok vásárlásával?
Nem, cégük kizárólag megsemmisítés céljából vesz át üres, elhasznált kellékanyagokat.
Tudok-e kellékanyagot (toner, patron, szalag) vásárolni Önöknél?
Igen, minden általunk forgalmazott készülékhez árulunk eredeti és utángyártott kellékanyagot.