Ön most a viszonteladói árakat látja.
Keresés...

Keresés...


Általános kérdések

Lehet Önöknél ingyenesen parkolni?
Igen. Van saját belső parkolónk, ahol ingyenesen tudnak vásárlóink parkolni.

Fizetéssel kapcsolatos információk

Lehet bankkártyával fizetni Önöknél?
Igen.
Hová tudom utalni a megrendelt termék árát?
Minden (e-mail, telefon) megrendelésről munkatársaink visszaigazoló levelet küldenek ügyfeleink részére. A visszaigazoló levélben megtalálható a bankszámlaszámunk, ahová tudnak utalni.
Milyen fizetési feltételekkel lehet Önöknél vásárolni?
Az alábbi fizetési módokat tudjuk ajánlani ügyfeleink részére:
- előre utalás
- készpénzes fizetés
- utánvét
- halasztott fizetés (csak szerződött partnerek esetén)
Van Önöknél lehetőség áruhitelre?
Nem, cégünk nem tud áruhiteles vásárlást biztosítani Ügyfelei részére.

Szállítással kapcsolatos információk

Lehet-e utánvéttel a megrendelt terméket átvenni?
Igen, lehet.
Mennyibe kerül a szállítási költség?
A termékeket 2 kg- ig bruttó 1080 Ft-ért tudjuk továbbítani partnereink részére. 2 kg felett (több termék esetén) bruttó 1900Ft-ért. 

Több termék esetében lehet 1db szállítási költséget számolni?
Igen, tudunk 1 csomagba több terméket küldeni.

Mennyibe kerül, ha utánvéttel kérem a csomagot?
A megszabott alap szállítási költségen felül további 394 Ft.+áfa az utánvét költsége, minden csomag esetében.

Rendeléssel, átvétellel kapcsolatos információk

Telefonon lehet rendelést leadni Önöknek?
Amennyiben lehetséges, kérjük, a weboldalon keresztül adja le a rendelését. Rendelésfelvétel után e-mail-ben visszaigazolást küldünk.
Kapok visszaigazoló levelet a rendelésemről?
Igen, munkatársaink minden esetben küldenek visszaigazolást a rendelés feldolgozása után.
Meddig kell várnom a rendelésem visszaigazolásáig?
Munkatársaink 4 munkaórán belül minden megrendelést visszaigazolnak.
Átvehető-e a kívánt termék azonnal?
Amennyiben az oldalunkon "raktáron" jelzést lát a termék mellett, úgy telefonos egyeztetés után akár azonnal átvehető a termék.

Garanciális, hibás termékekkel kapcsolatos kérdések

Hibás a megérkezett termék. Mi a teendőm?
Minden esetben a hibás termékkel kapcsolatban meg kell tenni a bejelentést, valamint üzletünkbe visszajuttatni a terméket, hogy kollégáink bevizsgálhassák.
A bejelentést megteheti a 06-1/413-0699-as és a 06-20/663-7622-es telefonszámokon, levélben az info@uniomax.hu címen, vagy személyesen üzletünkben.
Van-e garancia az Önök által forgalmazott termékekre?
Ha gyártási hibás a termék, úgy természetesen bevizsgálás után cseréljük.
Sérülten érkezett a megrendelt termék. Mi a teendőm?
Minden esetben a sérült termékkel kapcsolatban meg kell tenni a bejelentést felénk, hogy felvehessük a kapcsolatot a szállítócéggel.
A bejelentést megteheti a 06-1/413-0699-as telefonszámon, levélben az info@uniomax.hu címen, vagy személyesen üzletünkben.
Mire vonatkozik a garancia?
Általában gyártási hibára, de adott esetben egyedi elbírálást igényel.

Nyitva tartás, elérhetőséggel kapcsolatos kérdések

Személyes átvételre van lehetőség?
Igen, üzletünkben átvehetőek a megrendelt termékek, illetve számos kiállított termékünkből is választhat.
Nyitva vannak-e hétvégén?
Nem, kizárólag hétfőtől-péntekig 08:00-tól 16:30 óráig vagyunk nyitva. Ezen időn belül munkatársaink készséggel állnak ügyfeleink rendelkezésére.
Meddig vannak nyitva?
Üzletünk hétfőtől - péntekig 08:00 órától 16:30 óráig tart nyitva.
Szombaton és vasárnap zárva tartunk.

Milyen telefonszámon lehet Önöket elérni?
Az alábbi telefonszámokon minden munkanap 08:00-tól 17:00-ig elérheti munkatársainkat:
Vonalas: 06-1/413-0699
Mobil: 06-20/663-7622
Mi az e-mail címük?
Általános kérdésekkel kapcsolatosan az info@uniomax.hu címen tudnak nekünk írni.
Rendelést a rendeles@uniomax.hu címere tudnak küldeni.
Van Önöknél ebédszünet?
Nincs, ügyfeleinket a nyitvatartási idő alatt (hétfőtől péntekig 8:00 és 16:30 óra között) folyamatosan kiszolgáljuk.

Kellékanyagokkal kapcsolatos kérdések

Üres kellékanyagot (toner, patron, szalag) tudunk-e Önöknél leadni?
Igen, átvesszük kiürült, elhasznált kellékanyagait és átadjuk az erre kijelölt szerződéses partnerünknek megsemmisítésre.
Foglalkoznak-e üres kellékanyagok vásárlásával?
Nem, cégük kizárólag megsemmisítés céljából vesz át üres, elhasznált kellékanyagokat.
Tudok-e kellékanyagot (toner, patron, szalag) vásárolni Önöknél?
Igen, minden általunk forgalmazott készülékhez árulunk eredeti és utángyártott kellékanyagot.

1097 Budapest

Ecseri út 14-16

info@uniomax.hu

06 1 413 0859

További oldalaink:

Nyomtatóbolt

ÚJ, dobozos nyomtatók

Adapter24

Laptop, notebook és szkenner adapterek, töltők

TonerMax

Használt, felújított nyomtatók

UnioMax

Tonerek, patronok

© Copyright 2016 Uniomax.hu.
Főoldal ÁSZF Gyik Kapcsolat Bejelentkezés